- Home
- Klantenservice
- Bezorgen
Categorieën
Bezorgen
Verzendkosten
Bij bestelling van minimaal € 50,- incl. btw aan huismerk supplies betaal je geen verzendkosten!
De verzendkosten voor standaard bezorging zijn:
Gratis verzending vanaf € 50,- aan huismerk producten
€ 4,95 voor bestellingen tot € 50,-
€ 3,95 voor bestellingen boven de € 50,-
Levertijden
Wij streven ernaar jouw bestelling binnen 24 uur bij je afgeleverd te hebben, mits:
de bestelde producten direct bij ons op voorraad zijn;
jouw bestelling voor het hieronder aangegeven tijdstip geplaatst is;
de bestelling direct betaald is (Bancontact, Creditcard, Apple Pay, Google Pay of Paypal).
Bij achteraf betalen met Billink (op factuur) worden bestellingen die tot 16:30 uur (ma-do) geplaatst zijn, dezelfde werkdag verwerkt en uitgeleverd. Op vrijdag geldt een tijdsgrens tot 15:30 uur.
Besteldag: | Tijdstip bestelling: | Bezorgd op: |
Maandag | voor 23:00 uur | Dinsdag |
Dinsdag | voor 23:00 uur | Woensdag |
Woensdag | voor 23:00 uur | Donderdag |
Donderdag | voor 23:00 uur | Vrijdag |
Vrijdag | voor 16:00 uur | Zaterdag |
Zaterdag | voor 23:59 uur | Maandag |
Zondag | voor 23:00 uur | Maandag |
*Rondom feestdagen kunnen bovenstaande bezorgdagen afwijken.
Bezorgen
Jouw bestelling wordt direct verstuurd. Bij standaard bezorging kun je zelf een bezorgdag kiezen. Selecteer hiervoor "Kies andere bezorgdag" als optie. Jouw bestelling wordt geleverd op het door jou gewenste bezorgadres, dit adres kun je wijzigen tijdens het afrekenen. Jouw bestelling zal dan worden geleverd door PostNL, DHL of Bpost.
Voor alle zakelijke bestellingen incl. btw nummer en ondernemersnummer geldt:
Jouw bestelling wordt alleen dezelfde dag verzonden indien je een bestelling plaatst voor 17:00 uur op maandag tot en met donderdag en voor 16:00 uur op vrijdag.
Pakket volgen
Op het moment dat jouw bestelling is ingepakt en overgedragen is aan een van de bezorgdiensten, ontvang je van ons een e-mail ter bevestiging met een track&trace code. Met deze code kun je realtime de status van jouw pakket opvragen.
Indien je niet thuis bent op het moment van bezorging zal de bezorger jouw bestelling proberen af te leveren bij jouw buren. Mocht dit niet lukken zal de chauffeur de volgende werkdag de levering opnieuw aanbieden. Mocht de bestelling na een tweede poging niet afgeleverd kunnen worden, zal de zending naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt worden gebracht. Deze informatie vind je terug in de track&trace-link.
Let op! Voorheen liet de bezorger van PostNL nog een briefje achter op het moment dat je de pakketbezorger hebt gemist. Dit is sinds 1 juli 2022 veranderd. De bezorger zal geen briefje meer achterlaten, om zo papier te besparen. De informatie over waar je pakket is bezorgd, kun je online vinden. Dit kan via de track&trace-link of via de PostNL-app.
Regel het zelf!
Vraag het Printy
Onze virtuele assistent weet (bijna) alles en staat klaar om al jouw vragen te beantwoorden.
Heb je onze blogs al gezien?
In onze blogs geven we advies over jouw printer en probleemoplossingen.
Jouw bestelling retourneren?
Toch niet helemaal tevreden met je bestelling, vul het retourformulier in.