Klantendienst - Service & contact
Contactgegevens
Bezoekadres:
PrintAbout N.V.
Grote Esch 600
2841 MJ, Moordrecht
Nederland
Bank-, KvK- & btw-gegevens:
Kamer van Koophandel: 63385899
BTW-nummer: NL8552 13 309 B01
Bank: KBC
IBAN / Rekeningnummer: BE03 7330 3024 0384
BIC: KREDBEBB
PrintAbout N.V.
Neem contact op via telefoon of WhatsApp:
We zijn telefonisch en via WhatsApp bereikbaar op 03 808 35 49
Op maandag t/m vrijdag van 09:00 uur - 17:00 uur.
Neem contact op via e-mail:
klantendienst@printabout.be
Neem contact op via chat:
Klik hier om met ons te chatten
PrintAbout N.V.
Grote Esch 600
2841 MJ, Moordrecht
Nederland
Bank-, KvK- & btw-gegevens:
Kamer van Koophandel: 63385899
BTW-nummer: NL8552 13 309 B01
Bank: KBC
IBAN / Rekeningnummer: BE03 7330 3024 0384
BIC: KREDBEBB
PrintAbout N.V.
Neem contact op via telefoon of WhatsApp:
We zijn telefonisch en via WhatsApp bereikbaar op 03 808 35 49
Op maandag t/m vrijdag van 09:00 uur - 17:00 uur.
Neem contact op via e-mail:
klantendienst@printabout.be
Neem contact op via chat:
Klik hier om met ons te chatten
Telefoon
We zijn telefonisch bereikbaar via 03 808 35 49 op maandag t/m vrijdag van 09:00 uur - 17:00 uur.
Je kunt ons ook bereiken via WhatsApp, op 03 808 35 49. Wij reageren van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur.
Je kunt ons ook bereiken via WhatsApp, op 03 808 35 49. Wij reageren van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur.
Klacht melden
Klachten zijn vervelend; het kan helaas voorkomen dat een product niet naar tevredenheid functioneert, dat het transport niet goed is verlopen of dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Wij verzoeken je dit direct te melden bij onze klantenservice, zodat we dit direct op kunnen lossen voor je.
Je kunt ons bereiken via e-mail op: klantendienst@printabout.be
In de regel reageren we binnen 4 werkuren inhoudelijk op jouw klacht(en). De uiterlijke responstijd bedraagt 3 werkdagen.
We doen natuurlijk ons uiterste best om jouw klacht naar volle tevredenheid te behandelen.
Ben je toch niet helemaal tevreden? Dan kun je met jouw klacht altijd nog terecht bij de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl). Je kunt tevens terecht bij de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/odr).
Je kunt ons bereiken via e-mail op: klantendienst@printabout.be
In de regel reageren we binnen 4 werkuren inhoudelijk op jouw klacht(en). De uiterlijke responstijd bedraagt 3 werkdagen.
We doen natuurlijk ons uiterste best om jouw klacht naar volle tevredenheid te behandelen.
Ben je toch niet helemaal tevreden? Dan kun je met jouw klacht altijd nog terecht bij de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl). Je kunt tevens terecht bij de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/odr).