Betaal op rekening
Op factuur betalen is mogelijk na positieve kredietcheck. Zakelijke bestellingen op factuur worden tot 16:30u verwerkt, bestellingen na dit tijdstip kunnen mogelijk vertraging oplopen.
Levenslange garantie op huismerk
Op de huismerk artikelen van PrintAbout heeft u 100% garantie, levenslang. Niet tevreden over de producten? Dan zoeken we altijd naar een oplossing zodat u naar tevredenheid verder kunt printen.

Klantendienst - Service & contact

Contactgegevens

Bezoekadres:
PrintAbout N.V.
Grote Esch 600
2841 MJ, Moordrecht
Nederland

Bank-, KvK- & btw-gegevens:
Kamer van Koophandel: 63385899
BTW-nummer: NL8552 13 309 B01

Bank: KBC
IBAN / Rekeningnummer: BE03 7330 3024 0384
BIC: KREDBEBB
PrintAbout N.V.

Neem contact op via telefoon:
Momenteel zijn we niet telefonisch bereikbaar, voor vragen helpen we u graag verder via: de mail, chat of Facebook. Wilt u meer informatie? Klik dan hier

Neem contact op via e-mail:
klantendienst@printabout.be

Neem contact op via chat:
klik hier om met ons te chatten

Neem contact op via ons contactformulier
Naam*
E-mailadres*
Vraag*
Foto toevoegen
Kies bestand

Wij reageren binnen 1 werkdag!

E-mail

Vul onderstaand formulier in en stel direct uw vraag aan ons. Liever contact vanuit uw eigen e-mailprogramma? Mail ons op:
klantendienst@printabout.be
Naam*
E-mailadres*
Vraag*
Foto toevoegen
Kies bestand

Wij reageren binnen 1 werkdag!

Telefoon

Momenteel zijn we niet telefonisch bereikbaar, voor vragen helpen we u graag verder via de mail, chat of Facebook. Wilt u meer informatie? Klik dan hier

Klacht melden

Klachten zijn vervelend; het kan helaas voorkomen dat een product niet naar tevredenheid functioneert of dat het transport niet goed is verlopen. Wij verzoeken u dit direct te melden bij onze klantendienst, zodat er een oplossing aangedragen kan worden om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

U kunt de klantendienst als volgt bereiken:

Per formulier: vul onderstaand formulier in
Per e-mail: klantendienst@printabout.be

In de regel reageert de klantendienst binnen 4 werkuren inhoudelijk op uw klacht(en). De uiterlijke responstijd bedraagt 3 werkdagen.

De klantendienst stelt natuurlijk alles in het werk om uw klacht naar volle tevredenheid te behandelen.

Bent u toch niet helemaal tevreden? Dan kunt u met uw klacht altijd nog terecht bij de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.degeschillencommissie.nl). U kunt tevens terecht bij de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/odr).

Al onze producten worden als origineel of huismerk product verkocht. Mocht u vermoeden dat een namaak product als origineel wordt verkocht dan kunt u een klacht indienen bij het Meldpunt. Voor meer tips in verband met namaak kunt u terecht bij het ECC.

Vul hieronder het klachtenformulier in en wij zorgen voor een oplossing:
Naam*
E-mailadres*
Telefoonnummer*
Order*
Printertype*
Uitleg klacht*
Foto toevoegen
Kies bestand

Wij reageren binnen 1 werkdag!