Levenslange garantie op huismerkOp de huismerk artikelen van PrintAbout heeft u 100% garantie, levenslang. Niet tevreden over de producten? Dan zoeken we altijd naar een oplossing zodat u naar tevredenheid verder kunt printen.

Klantenservice van PrintAbout

Service & contact

Contactgegevens

Bezoekadres:
PrintAbout N.V.
Grote Esch 600
2841 MJ, Moordrecht
Nederland

Bank-, KvK- & btw-gegevens:
Kamer van Koophandel: 63385899
BTW-nummer: NL8552 13 309 B01

Bank: KBC
IBAN / Rekeningnummer: BE03 7330 3024 0384
BIC: KREDBEBB
PrintAbout N.V.

Neem contact op via telefoon:
Tel: 038 08 35 49

Neem contact op via e-mail:
klantendienst@printabout.nl

Neem contact op via chat:
klik hier om met ons te chatten

Neem contact op via ons contactformulier
Naam*
E-mailadres*
Vraag*
Foto toevoegen
Kies bestand

Webcare

Stel uw vraag via:

E-mail

Vul onderstaand formulier in en stel direct uw vraag aan ons. Liever contact vanuit uw eigen e-mailprogramma? Mail ons op:
klantendienst@printabout.nl
Naam*
E-mailadres*
Vraag*
Foto toevoegen
Kies bestand

Telefoon

Onze klantendienst is telefonisch bereikbaar op:

Tel: 038 08 35 49

Openingstijden klantendienst
Maandag t/m donderdag: 8.30 uur - 18.00 uur
Vrijdag: 8.30 uur - 17.00 uur

Klacht melden

Klachten zijn vervelend; het kan helaas voorkomen dat een product niet naar tevredenheid functioneert of dat het transport niet goed is verlopen. Wij verzoeken u dit direct te melden bij onze klantenservice, zodat er een oplossing aangedragen kan worden om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

U kunt de klantenservice als volgt bereiken:

Per formulier: vul onderstaand formulier in
Per e-mail: klantendienst@printabout.be
Per telefoon: 038 08 35 49

In de regel reageert de klantenservice binnen 4 werkuren inhoudelijk op uw klacht(en). De uiterlijke responstijd bedraagt 3 werkdagen.

De klantenservice stelt natuurlijk alles in het werk om uw klacht naar volle tevredenheid te behandelen.

Bent u toch niet helemaal tevreden? Dan kunt u met uw klacht altijd nog terecht bij de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.degeschillencommissie.nl). U kunt tevens terecht bij de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/odr).

Al onze producten worden als origineel of huismerk product verkocht. Mocht u vermoeden dat een namaak product als origineel wordt verkocht dan kunt u een klacht indienen bij het Meldpunt. Voor meer tips in verband met namaak kunt u terecht bij het ECC.

Vul hieronder het klachtenformulier in en wij zorgen voor een oplossing:
Naam*
E-mailadres*
Telefoonnummer*
Order*
Printertype*
Uitleg klacht*
Foto toevoegen
Kies bestand