Bestellen

Online bestellen

Het bestelproces van PrintAbout bestaat uit de volgende 5 stappen:

Icoon van winkelwagen

Stap 1 - Winkelwagen:
Nadat je alle gewenste artikelen in jouw winkelwagen hebt geplaatst, kun je snel en eenvoudig jouw bestelling afronden. In de winkelwagen kun Je eventueel nog de bestelaantallen veranderen en artikelen verwijderen.

Icoon van Account

Stap 2 - Inloggen of account aanmaken:
1. Bestaande klant: Log in met jouw account
2. Nieuwe klant: Vul jouw gegevens in, een wachtwoord is niet verplicht maar wel makkelijk.

Icoon van Bezorging

Stap 3 - Bezorg- en afhaalopties:
1. Standaard bezorging (evt. met uitgestelde leverdatum)
2. Bezorging op afspraak*

  • Ochtendbezorging voor 10:00 of 12.00 uur

  • Tijdvakbezorging

  • Avondbezorging

3. Afhalen bij een PostNL-Afhaalpunt*
4. Ophalen bij PrintAbout in Moordrecht

*Alleen mogelijk voor bezorging in Nederland

Icoon van Betaling

Stap 4 - Betaalmethode:
1. iDEAL - Vetrouwd en veilig via jouw eigen bank
2. Betalen op factuur
3. Mastercard/Visa (tot € 300,-)
4. PayPal - Bij deze betaalmethode rekenen wij 2,6% transactiekosten.

Icoon van Bestelbevestiging

Stap 5 - Bestelbevestiging:
Nadat je akkoord hebt gegeven op de betaling, is jouw bestelling afgerond en krijg je een overzichtelijke orderbevestiging te zien. Jouw bestelling is door ons in goede orde ontvangen en zal met de grootst mogelijke zorg worden verpakt en zo snel mogelijk bij jou worden geleverd.
Je ontvangt per e-mail een orderbevestiging. In deze bevestiging vind je naast jouw bestelling tevens jouw klant- en ordernummer.

Gegevens wijzigen

De NAW gegevens kunnen worden gewijzigd als je inlogt via mijn account.

Let op!
Een bestaand bedrijfsaccount kan niet gewijzigd worden naar een andere bedrijfsnaam met een ander KVK nummer.
Per bedrijfsnaam en KVK nummer moet je een nieuw klant account aanmaken.
Hiervoor vragen we je contact op te nemen met [email protected].

Na het afronden van de bestelling is het niet meer mogelijk om de NAW gegevens te wijzigen.
Er kan na afronding alleen een extra naam en/of BTW nummer toegevoegd worden in de referentie op de factuur.

Hulp bij bestellen

Wil je een bestelling plaatsen maar kom je er niet uit?
Graag helpen wij je met het plaatsen van een bestelling of geven je passend advies over onze producten.

Icoon van Telefonisch contact

Telefoon
Onze klantendienst is maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 telefonisch bereikbaar.
Bel ons op telefoonnummer 0182 61 86 30

Icoon van Chat

Chat
24 uur per dag antwoord op al je vragen met onze virtuele assistent Printy!
Klik hier om je vraag te stellen. 

Bestelling wijzigen

Je kunt de bezorgtijd of het bezorgadres alleen nog laten wijzigen als de bestelling nog niet verzonden is. Neem hiervoor dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice. Voor vragen helpen we je graag verder via de mail, chat of op WhatsApp en telefonisch via 0182 61 86 30 op maandag t/m vrijdag van 09:00 uur - 17:00 uur.
Zodra je de e-mail met de track & trace-link hebt ontvangen kun je het bezorgmoment en/of het bezorgadres niet meer wijzigen.

Bestelling annuleren

Als jij jouw bestelling wilt annuleren, dan verzoeken wij je vriendelijk dit zo snel mogelijk, op de dag van bestelling, aan de klantenservice door te geven via: de chat, mail of telefonisch (0182 61 86 30).

Wij zullen de verwerking van jouw bestelling dan stopzetten en het financieel met je afhandelen.

Mocht de bestelling reeds opgenomen zijn in het verzendproces, dan is het niet meer mogelijk jouw bestelling tegen te houden. In het geval van een pakketzending kan de zending dan worden geweigerd bij aanbieding door de chauffeur. In het geval van een brievenbuszending kan de bestelling teruggestuurd worden naar PrintAbout.

Bestelling volgen

Na het plaatsen van jouw bestelling, ontvang je per e-mail een bevestiging van jouw bestelling. Als jouw bestelling verstuurd is, ontvang je een verzendbericht.
Je ontvangt een track & trace-link zodra de bestelling is opgehaald door de bezorgdienst zodat je realtime de status van jouw pakket pakket volgen.

Icoon van Bezorging

Past mijn bestelling door de brievenbus? 
Alle bestellingen worden als pakket verzonden, hierdoor past de zending niet door de brievenbus.

Foto van een persoon die dozen vasthoudt

Verzendkosten

Bij bestelling van minimaal € 50,- incl. btw aan huismerk supplies betaal je geen verzendkosten!

De verzendkosten voor standaard bezorging binnen Nederland en België zijn:

  • Gratis verzending vanaf € 50,- aan huismerk producten

  • € 4,95 voor bestellingen tot € 50,-

  • € 3,95 voor bestellingen boven de € 50,-

Voor bezorging op afspraak gelden de volgende tarieven:

  • Ochtendbezorging voor 10.00 uur € 20,95 – € 21,95

  • Ochtendbezorging voor 12.00 uur € 15,95 - € 16,95

  • Tijdvakbezorging € 3,95 - € 4,95

  • Avondbezorging na 18.00 uur € 4,95 - € 5,95

Het is voor verzending binnen Nederland ook mogelijk de bestelling op een PostNL locatie te laten afleveren. De verzendkosten hiervoor zijn hetzelfde als de standaard bezorging.

Als PrintAbout de bestelling in meerdere delen verstuurt, worden hier geen extra verzendkosten voor berekend.

Veilig winkelen

Bij PrintAbout garanderen wij een veilige omgeving.

Logo van Thuiswinkel Waarborg

Thuiswinkel waarborg
Het ThuisWinkel Waarborg Keurmerk garandeert dat je veilig en betrouwbaar winkelt bij PrintAbout.
PrintAbout is al sinds 2011 gecertificeerd door Thuiswinkel waarborg, de (her)certificering vindt jaarlijks plaats.

Logo van Sectigo

Sectigo SSL-certificaat
Verder is onze website beveiligd met een SSL-certificaat van Sectigo. Alle vertrouwelijke data wordt via een versleutelde verbinding verzonden om de veiligheid van jouw gegevens te waarborgen.

Regel het zelf!

Vraag het Printy

Onze virtuele assistent weet (bijna) alles en staat klaar om al jouw vragen te beantwoorden.

Start met chatten

Heb je onze blogs al gezien?

In onze blogs geven we advies over jouw printer en probleemoplossingen.

Naar advies

Jouw bestelling retourneren?

Toch niet helemaal tevreden met je bestelling, vul het retourformulier in.

Retour aanmelden