Klantenservice - Service & contact

Contactgegevens

Bezoekadres:
PrintAbout N.V.
Grote Esch 600
2841 MJ, Moordrecht
Nederland

Bank-, KvK- & btw-gegevens:
Kamer van Koophandel: 63385899
BTW-nummer: NL8552 13 309 B01

Bank: KBC
IBAN / Rekeningnummer: BE03 7330 3024 0384
BIC: KREDBEBB
PrintAbout N.V.

Neem contact op via telefoon of WhatsApp:
We zijn telefonisch en via WhatsApp bereikbaar op 03 808 35 49 
Op maandag t/m vrijdag van 09:00 uur - 17:00 uur.

Neem contact op via e-mail:
klantendienst@printabout.be

Neem contact op via chat:
Klik hier om met ons te chatten

Contactformulier

Vul onderstaand formulier in en stel direct jouw vraag aan ons. Liever contact vanuit je eigen e-mailprogramma? Mail ons op:
klantendienst@printabout.be
Naam*
E-mailadres*
Onderwerp*
Vraag*
Ordernummer
Foto toevoegen
Kies bestand

Wij reageren binnen 1 werkdag!

Telefoon

We zijn telefonisch bereikbaar via 03 808 35 49 op maandag t/m vrijdag van 09:00 uur - 17:00 uur.
Je kunt ons ook bereiken via WhatsApp, op 03 808 35 49. Wij reageren van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur.

Klacht melden

Klachten zijn vervelend; het kan helaas voorkomen dat een product niet naar tevredenheid functioneert, dat het transport niet goed is verlopen of dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Wij verzoeken je dit direct te melden bij ons, zodat we dit direct op kunnen lossen voor je.

Je kunt ons als volgt bereiken:

Per formulier: vul onderstaand formulier in.
Per e-mail: klantendienst@printabout.be

In de regel reageert de klantendienst binnen 4 werkuren inhoudelijk op jouw klacht(en). De uiterlijke responstijd bedraagt 3 werkdagen.

We doen natuurlijk ons uiterste best om jouw klacht naar volle tevredenheid te behandelen.

Ben je toch niet helemaal tevreden? Dan kun je met jouw klacht altijd nog terecht bij de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.degeschillencommissie.nl). Je kunt tevens terecht bij de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/odr).

Al onze producten worden als origineel of huismerk product verkocht. Heb je het vermoeden dat een namaak product als origineel wordt verkocht dan kun je een klacht indienen bij het Meldpunt. Voor meer tips in verband met namaak kun je terecht bij het ECC.

Vul hieronder het klachtenformulier in en wij zorgen voor een oplossing:
Naam*
E-mailadres*
Telefoonnummer*
Order*
Printertype*
Uitleg klacht*
Foto toevoegen
Kies bestand

Wij reageren binnen 1 werkdag!