- Home
- Klantendienst
- Service & contact
Klantendienst - Service & contact
Contactgegevens
PrintAbout N.V.
Grote Esch 600
2841 MJ, Moordrecht
Nederland
Bank-, KvK- & btw-gegevens:
Kamer van Koophandel: 63385899
BTW-nummer: NL8552 13 309 B01
Bank: KBC
IBAN / Rekeningnummer: BE03 7330 3024 0384
BIC: KREDBEBB
PrintAbout N.V.
Neem contact op via telefoon of WhatsApp:
We zijn telefonisch en via WhatsApp bereikbaar op 03 808 35 49
Op maandag t/m vrijdag van 09:00 uur - 17:00 uur.
Neem contact op via e-mail:
klantendienst@printabout.be
Neem contact op via chat:
Klik hier om met ons te chatten
Heb je een antwoord op je vraag gevonden?
Hoe zouden we de inhoud van dit artikel kunnen verbeteren?
Let op: We gebruiken je feedback alleen om de inhoud op onze site te verbeteren; we sturen je geen reactie.
Contactformulier
klantendienst@printabout.be
Wij reageren binnen 1 werkdag!
Heb je een antwoord op je vraag gevonden?
Hoe zouden we de inhoud van dit artikel kunnen verbeteren?
Let op: We gebruiken je feedback alleen om de inhoud op onze site te verbeteren; we sturen je geen reactie.
Telefoon
Je kunt ons ook bereiken via WhatsApp, op 03 808 35 49. Wij reageren van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur.
Heb je een antwoord op je vraag gevonden?
Hoe zouden we de inhoud van dit artikel kunnen verbeteren?
Let op: We gebruiken je feedback alleen om de inhoud op onze site te verbeteren; we sturen je geen reactie.
Klacht melden
Je kunt ons als volgt bereiken:
Per formulier: vul onderstaand formulier in.
Per e-mail: klantendienst@printabout.be
In de regel reageert de klantendienst binnen 4 werkuren inhoudelijk op jouw klacht(en). De uiterlijke responstijd bedraagt 3 werkdagen.
We doen natuurlijk ons uiterste best om jouw klacht naar volle tevredenheid te behandelen.
Ben je toch niet helemaal tevreden? Dan kun je met jouw klacht altijd nog terecht bij de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.degeschillencommissie.nl). Je kunt tevens terecht bij de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/odr).
Al onze producten worden als origineel of huismerk product verkocht. Heb je het vermoeden dat een namaak product als origineel wordt verkocht dan kun je een klacht indienen bij het Meldpunt. Voor meer tips in verband met namaak kun je terecht bij het ECC.
Vul hieronder het klachtenformulier in en wij zorgen voor een oplossing:
Wij reageren binnen 1 werkdag!
Heb je een antwoord op je vraag gevonden?
Hoe zouden we de inhoud van dit artikel kunnen verbeteren?
Let op: We gebruiken je feedback alleen om de inhoud op onze site te verbeteren; we sturen je geen reactie.