Klantendienst - Bestellen

Online bestellen

Het bestelproces kent de volgende 5 stappen:

Stap 1: Winkelmandje:
Nadat je alle gewenste artikelen in jouw winkelmandje hebt geplaatst, kun je snel en eenvoudig jouw bestelling afronden en plaatsen. Druk op de button "bestellen" in jouw winkelmandje rechtsboven. Je kunt nu eventueel de bestelaantallen veranderen en artikelen verwijderen. Om verder te gaan heb je keuze uit twee opties:
1) "Nieuwe klant": snel bestellen zonder in te loggen
2) "Bestaande klant": inloggen met jouw bestaande klantgegevens

Stap 2: Adresgegevens:
Als je hebt gekozen voor "Nieuwe klant", dan kun je hier al jouw benodigde gegevens invullen en - indien gewenst - een wachtwoord om in het vervolg snel en gemakkelijk jouw vervolgbestellingen te kunnen doen. Een wachtwoord opgeven is echter niet verplicht.

Als je hebt gekozen voor "Bestaande klant", dan kun je hierna inloggen en verschijnen jouw gegevens in het scherm.

Wij bieden je de mogelijkheid om de zending af te laten leveren op een ander adres. Vink dit aan bij "afleveradres".

Stap 3: Bezorging:
Kies jouw gewenste bezorgmethode.
  • Standaard bezorging (evt. met uitgestelde leverdatum)
  • Bezorging op afspraak (evt. met uitgestelde leverdatum)
    • Bezorging voor 10:00 uur
    • Bezorging voor 12:00 uur
    • Tijdvakbezoring
    • Avondbezorging
  • Afhalen bij een PostNL-Afhaalpunt

Stap 4: Betaalmethode:
Je kunt bij PrintAbout op diverse manieren betalen:
  • iDEAL
  • Betalen op factuur
  • Mastercard/Visa (tot € 300,-)
  • PayPal (bij aanschaf van minimaal één huismerk product + tot € 300,-)

Stap 5: Bevestiging:
Nadat je akkoord heeft gegeven op de betaling, dan is jouw bestelling afgerond. Je krijgt vervolgens een overzichtelijke orderbevestiging te zien op je scherm.

De bestelling is door ons in goede orde ontvangen en zal met de grootst mogelijk zorg zo snel mogelijk bij jou worden aangeleverd.

Na het plaatsen van jouw bestelling via onze website ontvang je rechtstreeks per email een orderbevestiging. In deze bevestiging vind je naast jouw bestelling tevens jouw klant- en ordernummer.

Gegevens wijzigen

De NAW gegevens kunnen worden gewijzigd als je inlogt via mijn account.

Let op!
Een bestaand bedrijfsaccount kan niet gewijzigd worden naar een andere bedrijfsnaam met een ander BTW nummer.
Per bedrijfsnaam en BTW nummer moet je een nieuw klant account aanmaken.
Hiervoor vragen we je contact op te nemen met klantendienst@printabout.be.

Na het afronden van de bestelling is het niet meer mogelijk om de NAWgegevens te wijzigen.
Er kan na afronding alleen een extra naam en/of BTW nummer toegevoegd worden in de referentie op de factuur.

Hulp bij bestellen

Wil je een bestelling plaatsen maar kom je er niet uit?
Graag helpen wij je met het plaatsen van een bestelling of geven je passend advies over onze producten.

We zijn telefonisch bereikbaar via 0031 182 618 630 op maandag t/m vrijdag van 09:00 uur - 17:00 uur.

Direct contact? Chat live met ons.

Bestelling wijzigen

Je kunt de bezorgtijd of het bezorgadres alleen nog laten wijzigen als de bestelling nog niet verzonden is. Neem daarvoor dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice. Voor vragen helpen we je graag verder via de mail of chat of telefonisch via 0031 182 61 86 30 op maandag t/m vrijdag van 09:00 uur - 17:00 uur.
Zodra je de e-mail met de track & trace-link hebt ontvangen kun je het bezorgmoment en/of het bezorgadres niet meer wijzigen.

Bestelling annuleren

Als jij jouw bestelling wilt annuleren, dan verzoeken wij je vriendelijk dit zo snel mogelijk, op de dag van bestelling, aan de klantendienst door te geven via: de chat, mail of telefonisch.

Wij zullen de verwerking van uw bestelling dan stopzetten en het financieel met je afhandelen.

Mocht de bestelling reeds opgenomen zijn in het verzendproces, dan is het niet meer mogelijk jouw bestelling tegen te houden. In het geval van een pakketzending kan de zending dan worden geweigerd bij aanbieding door de chauffeur. In het geval van een brievenbuszending kan de bestelling teruggestuurd worden naar PrintAbout.

Bestelling volgen

Na het plaatsen van jouw bestelling, ontvang je per e-mail een bevestiging van jouw bestelling. Als jouw bestelling verstuurd is, ontvang je een verzendbericht.

Wanneer het een pakketverzending betreft, ontvang je een track&trace code van de vervoerder.

Past mijn bestelling door de brievenbus? 
Alle bestellingen worden als pakket verzonden, hierdoor past de zending niet door de brievenbus. Je ontvangt een track&trace-link op het moment dat wij de bestelling hebben geleverd aan de bezorgdienst. Met deze link kun je realtime de status van het pakket opvragen.

Verzendkosten

Bij bestelling van minimaal € 25,- incl. btw aan huismerk supplies betaal je, zowel in Nederland als België, geen verzendkosten!

De verzendkosten voor standaard bezorging naar België zijn:
  • € 3,95 voor bestellingen boven € 50,- incl. btw
  • € 4,95 voor bestellingen onder € 50,- incl. btw
  • Gratis voor bestellingen met minimaal € 25,- incl. btw aan PrintAbout huismerk supplies
"Leveren op afspraak" en het "leveren op een PostNL locatie" zijn in België helaas niet mogelijk.

Als PrintAbout de bestelling in meerdere delen verstuurt, worden hier geen extra verzendkosten voor berekend.

Veilig winkelen

Het ThuisWinkel Waarborg Keurmerk garandeert dat je veilig en betrouwbaar winkelt bij PrintAbout.

Verder is onze website beveiligd met een SSL-certificaat van GlobalSign. Alle vertrouwelijke data wordt via een versleutelde verbinding verzonden om de veiligheid van jouw gegevens te waarborgen.